|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17269
|
Название: | Дослідження впливу ЗМІ на психіку людини |
Другие названия: | Study of the influence of the media on the human psyche |
Авторы: | Нагорна, Л. М. Nahorna, L. |
Ключевые слова: | засоби масової інформації mass media методи психологічного впливу methods of psychological influence медіаосвіта media education медіаграмотність media literacy психологічний стан людини human psychological state |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Нагорна Л. М. Дослідження впливу ЗМІ на психіку людини : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Бондаренко-Берегович В. В. – Житомир, 2024. – 48 с. |
Аннотация: | Кваліфікаційна робота присвячена дослідження впливу ЗМІ на психіку людини. ЗМІ забезпечує різноманітні функції в суспільстві, серед яких: інформування, виховання, освіта, соціальне управління, розваги та релаксація. Вони також мають численні психологічні впливи на особистість, включаючи терапевтичні, компенсаторні, естетичні, пізнавальні, комунікативні та моральні функції, що реалізуються через використання мистецтва та медіа. Окрім того, ЗМІ мають психологічні аспекти впливу на молодь: метод дезінформації, метод семантичного маніпулювання, метод відвернення.
Для вивчення впливу ЗМІ на психологічний стан особистості школяра, було вивчено аспекти їх переваг, міру спожитого інформаційного контенту та загальний їх психологічний стан (самопочуття, активності та настрою). В результаті дослідження було встановлено пізнавальні інтереси підлітків в рамках надання переваг до спожитого інформаційного контенту. Було виявлено, що інтереси хлопців до різних видів передач та контенту є більш сталим, на відміну від дівчат-підлітків.
Було встановлено, що медіаосвіта та медіаграмотність є ефективним інструментом розвитку критично-рефлексивного мислення до споживання медіа. Вони допомагають молодій людині не тільки отримувати інформацію, а й розуміти її, оцінювати та адекватно реагувати на медіа-впливи. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17269 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|