|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17274
|
Название: | Чинники розвитку мотивації професійної діяльності практикуючих психологів |
Другие названия: | Factors of development of motivation of professional activity of practicing psychologists |
Авторы: | Трохименко, В. З. Trokhymenko, V. |
Ключевые слова: | мотивація motivation мотивація професійної діяльності motivation of professional activity референтна особа reference person професійні навички professional skills практичний психолог practical psychologist |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Трохименко В. З. Чинники розвитку мотивації професійної діяльності практикуючих психологів : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Плотнікова М. Ф. – Житомир, 2024. – 54 с. |
Аннотация: | Кваліфікаційна робота присвячена актуальній для практичної психології проблемі розвитку мотивації професійної діяльності практикуючих психологів. На основі теоретичного аналізу нами була розроблена авторська модель розвитку мотивації професійної діяльності практикуючих психологів, згідно з якою значимі міжособистісні стосунки є чинником розвитку мотивації професійної діяльності практикуючих психологів.
Основними мотивами професійної діяльності практичних психологів є мотиви особистісного розвитку (можливість саморозвитку, та самопізнання, прагнення до самореалізації та самоствердження) та професійного росту (прагнення до набуття професійного досвіду та можливість кар’єрного росту). Присутні також мотиви, пов’язані з соціальними та особистими вигодами, які надає професія; мотиви, пов’язані, зі змістом діяльності та суспільно-значущі мотиви.
Виявлено відмінності у психологів, в яких коло референтних осіб складається переважно з професійного середовища та в яких воно є більш ширшим та включає окрім того позапрофесійне коло. В результаті такого порівняння, було виявлено прояв феномену діяльнісного контексту соціальної підтримки: професійне оточення оцінює фахові здібності, тоді як позапрофесійне оточення забезпечує загальну підтримку професійної мотивації. The qualification work is devoted to the problem of development of motivation of professional activity of practicing psychologists, which is relevant for practical psychology. Based on theoretical analysis, we have developed an author's model of development of motivation of professional activity of practicing psychologists, according to which significant interpersonal relationships are a factor in development of motivation of professional activity of practicing psychologists.
The main motives of professional activity of practical psychologists are motives of personal development (the possibility of self-development and self-knowledge, the desire for self-realization and self-affirmation) and professional growth (the desire to gain professional experience and the possibility of career growth). There are also motives related to social and personal benefits provided by the profession; motives related to the content of the activity and socially significant motives.
Differences were found in psychologists in whom the circle of reference persons consists mainly of the professional environment and in whom it is wider and includes, in addition, the extra-professional circle. As a result of such a comparison, the manifestation of the phenomenon of the activity context of social support was revealed: the professional environment evaluates professional abilities, while the extra-professional environment provides general support for professional motivation. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17274 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|