|
|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17555
|
| Название: | Удосконалення технічного обслуговування і ремонту тракторів тягового класу 1,4 |
| Другие названия: | Improving the maintenance and repair of 1.4 traction class tractors |
| Авторы: | Ковальчук, М. С. Kovalchuk, M. |
| Ключевые слова: | технічне обслуговування maintenance ремонт repair пристрій device випробовування testing нагнітальний клапан discharge valve розбирання disassembly |
| Дата публикации: | 2025 |
| Издатель: | Поліський національний університет |
| Библиографическое описание: | Ковальчук М. С. Удосконалення технічного обслуговування і ремонту тракторів тягового класу 1,4 : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Грабар І. Г. – Житомир, 2025. – 46 с. |
| Аннотация: | В кваліфікаціній роботі на основі аналізу існуючих методик технічного обслуговування та ремонту тракторів класу 1,4 встановлено їхні основні недоліки: недостатня стандартизація операцій, неврахування специфіки умов експлуатації малих господарств та низька ефективність планово–попереджувальних заходів. Ці висновки стали відправною точкою для формулювання задач дослідження та вибору шляху їх вирішення.
В роботі розроблено та обґрунтовано удосконалений технологічний процес технічного обслуговування, який включає введення модульних регламентів проведення оглядів, вимірювань і регулювань вузлів трактора з урахуванням їх зносу. Для удосконалення технологічного процесу ремонту тракторів класу 1,4 розроблена схема розбирання паливного насоса високого тиску УТН-5.
В конструктивному розділі проведено аналіз існуючих способів випробовування нагнітальних клапанів паливних насосів високого тиску, обраний найкращий метод, розроблено розрахунок його деталей на міцність, і визначено економічну ефективність від впровадження пристрою. In the qualification work, based on the analysis of existing methods of maintenance and repair of class 1.4 tractors, their main shortcomings were identified: insufficient standardization of operations, failure to take into account the specific operating conditions of small farms, and low efficiency of preventive measures. These conclusions became the starting point for formulating research tasks and choosing ways to solve them.
The thesis develops and substantiates an improved maintenance process, which includes the introduction of modular regulations for inspections, measurements, and adjustments of tractor components, taking into account their wear and tear. To improve the technological process of repairing class 1.4 tractors, a diagram for disassembling the UTN-5 high-pressure fuel pump has been developed.
In the design section, an analysis of existing methods for testing high-pressure fuel pump delivery valves was carried out, the best method was selected, the strength calculation of its parts was developed, and the economic efficiency of the device implementation was determined. |
| URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17555 |
| Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|