DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По тематике competition

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 30
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2023Використання маркетингових систем в ресторанному бізнесі як фактор забезпечення його конкурентоспроможностіСелюченко, М. О.; Selyuchenko, M.
2020Вплив екобренду льону олійного на розвиток виробництва безпечної продукціїБерезовський, Ю. В.; Berezovsky, Y.; Березовский, Ю. В; Кузьміна, Т. О.; Kuzmina, T.; Кузьмина, Т. О.; Мацієвич, Т. О.; Mazievich, T.; Мациевич, Т. А.
2021Забезпечення конкурентних переваг підприємництва в агробізнесіЗадорожна, Р. П.; Zadorozhna, R.
2010Институциональные основы формирования конкурентных отношений в пчеловодствеСкидан, О. В.; Skydan, O.; Яценко, О. Н.; Яценко, О. М.; Yatsenko, O.
2016Інтелектуалізація розвитку підприємствВалінкевич, Н. В.; Валинкевич, Н. В.; Valinkevych, N.
2014Кластерний підхід до зростання конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємствМартинчик, О. А.; Martynchyk, O.
2021Комплексна оцінка конкурентоспроможності підприємствФедорова, О. С.; Fedorova, O.
2012Конкурентні переваги галузі скотарства у контексті вимог СОТМикитюк, В. М.; Mykytyuk, V.
2012Макроекономічні чинники підвищення рівня конкурентоспроможності льонопродукціїКравчук, Н. І.; Kravchuk, N.
2023Менеджмент конкурентоспроможності підприємств на світовому ринкуКлочкова, Ю. І.; Klochkova, Y.
2024Механізм управління підприємствами-суб’єктами міжнародного бізнесу в умовах конкуренціїЯсинський, І. О.; Yasynskyi, I.
2017Модель утворення кластерів в умовах конкуренціїГрабар, І. Г.; Грабар, И. Г.; Grabar, I.
2016Особливості формування конкурентного середовища високотоварних аграрних підприємств Житомирської областіМісевич, М. А.; Мисевич, Н. А.; Misevych, M.
2020Роль бренду в сталому розвитку підприємстваСавченко, Н. М.; Savchenko, N.; Савченко, Н. Н.; Савченко, Р. О.; Savchenko, R.; Савченко, Р. А.; Суліменко, Л. А.; Sulimenko, L.; Сулименко, Л. А.
2023Стратегія ринкового позиціонування та просування туристично-рекреаційних дестинаційСавченко, А. П.; Savchenko, A.
2006Тенденції до картелювання на українському ринку морозиваТрокоз, В. М.; Трокоз, В. Н.; Trokoz, V.
2016Удосконалення ринкових механізмів регулювання конкуренції сільськогосподарських підприємствНиколюк, О. М.; Николюк, О. Н.; Nykolyuk, О.
2022Управління конкурентоспроможністю експортоорієнтованих підприємств аграрного сектору економікиГрабовський, А. В.; Grabovsky, A.
2023Управління конкурентоспроможністю лісогосподарських підприємств в умовах глобальних викликівСтанчик, В. Б.; Stanchyk, V.
2021Управління конкурентоспроможністю молокопереробних підприємств в умовах світової пандеміїВайсберг, О. Ю.; Weisberg, O.
Отображение результатов 1 до 20 из 30
 дальше >

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет