DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Rashchenko, А.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 14 из 14
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2011До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствахРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Екологічна освіта як умова підвищення попиту на органічну продукціюЛесь, А. В.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2015Екологічний маркетинг: інструменти та особливості імплементаціїРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2012Методические аспекты реализации товарной политики производителей экологически безопасной сельскохозяйственной продукцииРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2018Органічне сільське господарство в Україні: стан та перспективи розвиткуЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2010Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарствіРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2013Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництваРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Особливості впровадження виробництва органічної продукції в УкраїніЗіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2013Особливості збуту органічної сільськогосподарської продукції в УкраїніРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2016Особливості цінової політики на ринку органічної продукціїЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Оцінка впливу забруднення на довкілля у контексті можливості запровадження альтернативних методів аграрного виробництваЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Оцінка екологічності сільськогосподарської продукції в контексті реалізації товарної політики кооперативного підприємстваРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2017Роль менеджменту та маркетингу при запровадженні технологій захисту навколишнього середовищаЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2012Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствахРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
Отображение результатов 1 до 14 из 14

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет