|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13895
|
Название: | Обґрунтування раціональних параметрів агрегату для внесення рідких мінеральних добрив |
Другие названия: | Substantiation of rational parameters of the unit for liquid mineral fertilizers application |
Авторы: | Божок, А. В. Bozhok, A. |
Ключевые слова: | ліквілайзер liquidiser мінеральні добрива, mineral fertilisers ширина захвату working width |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Божок А. В. Обґрунтування раціональних параметрів агрегату для внесення рідких мінеральних добрив : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Грабар І. Г. – Житомир, 2023. – 50 с. |
Аннотация: | В кваліфікаційній роботі на підставі інженерних розрахунків кінематики
ін'єкційного колеса отримано залежності для енергетичної оцінки ліквілайзера в
експлуатації за різних його параметрів.
В результаті енергетичної оцінки ліквілайзера з різним заповненням
ємності для добрив встановлено, що в режимі холостого ходу робоча швидкість
та рівень наповнення ємності для добрив впливає на середню витрату палива
двигуна трактора. На кожних 1000 кг збільшення маси машини витрата палива
збільшується на 0,288 кг/год. А збільшення робочої швидкості руху на 1,11 м/с
призводить до зростання витрати палива двигуна на 0,86 кг/год.
На підставі аналізу отриманого узагальненого рівняння зв'язку
встановлено, що підвищення вологості поверхневого шару ґрунту в межах
інтервалу від 14,84% до 23,71% витрати пального на виконання робочого
процесу призводило до зниження в середньому на 0,82 кг/год на кожний
відсоток. Встановлено, що одним із основних факторів зміни енерговитрат при
внесенні рідких мінеральних добрив є зниження чи умови вологості ґрунту.
Обґрунтовано раціональні значення ширини захвату МТА для внесення
рідких мінеральних добрив з урахуванням досягнення максимального
завантаження тракторних двигунів в експлуатації. In the qualification work, on the basis of engineering calculations of the injection wheel kinematics, dependencies for the energy assessment of the liquidiser in operation with different parameters were obtained.
As a result of the energy assessment of the liquidiser with different fertiliser tank fillings, it was found that in idle mode, the operating speed and the level of filling the fertiliser tank affect the average fuel consumption of the tractor engine. For every 1000 kg increase in machine weight, fuel consumption increases by 0.288 kg/h. And an increase in operating speed by 1.11 m/s leads to an increase in engine fuel consumption by 0.86 kg/h.
Based on the analysis of the obtained generalised relationship equation, it was found that an increase in the moisture content of the surface soil layer within the range from 14.84% to 23.71% of the fuel consumption for the work process led to a decrease of 0.82 kg/h for each percentage point on average. It has been established that one of the main factors in changing energy consumption when applying liquid mineral fertilisers is a decrease or soil moisture conditions.
The rational values of the working width of the MTA for the application of liquid mineral fertilisers are substantiated, taking into account the achievement of maximum tractor engine load in operation. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13895 |
Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|