|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13899
|
Название: | Удосконалення технічного обслуговування зернозбиральних комбайнів |
Другие названия: | Improvement of maintenance of grain harvesters |
Авторы: | Будзинський, І. В. Budzynskyi, I. |
Ключевые слова: | технічне обслуговування maintenance жатка header фарбування painting |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Будзинський І. В. Удосконалення технічного обслуговування зернозбиральних комбайнів : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Грабар І. Г. – Житомир, 2023. – 52 с. |
Аннотация: | В кваліфікаційній роботі обґрунтовано вибір системи лакофарбових покриттів для фарбування робочих поверхонь жаток зернозбиральних комбайнів. Застосування системи «епоксидний ґрунт (ЕП-057) – акрилова емаль (АК-1301)» дозволяє отримувати, порівняно з іншими випробуваними системами, покриття з меншим коефіцієнтом тертя ковзання із зернорослинною масою (в 1,3 - 2,5 рази); з більшою адгезійною міцністю (в 1,7 – 2,8 раза); з більшою міцністю до стирання (1,5 – 2,4 рази).
Встановлено, що збільшення товщини зовнішнього шару (емалі) по відношенню до товщини первинного шару (ґрунту) за рівної загальної товщини всього лакофарбового покриття призводить до підвищення тривалості роботи при терті та зниженні інтенсивності зношування покриття в цілому.
Запропоновано технологічний процес ремонтного фарбування робочих поверхонь жниварок зернозбиральних комбайнів, що передбачає формування на ділянках, схильних до інтенсивного зношування, лакофарбового покриття з підвищеною зносостійкістю за рахунок додавання в емаль до 34% пластифікатора від загального обсягу; поетапного додавання в емаль розріджувача (перед нанесенням другого та наступних шарів) до 60% від обсягу емалі, що залишилася після нанесення першого шару. The qualification work substantiates the choice of a paint and varnish coating system for painting the working surfaces of combine harvester headers. The use of the system "epoxy primer (ЕП-057) - acrylic enamel (АК-1301)" allows obtaining, in comparison with other tested systems, coatings with a lower coefficient of sliding friction with the grain mass (1.3 - 2.5 times); with higher adhesive strength (1.7 - 2.8 times); with higher abrasion resistance (1.5 - 2.4 times).
It has been established that an increase in the thickness of the outer layer (enamel) relative to the thickness of the primary layer (primer) with an equal total thickness of the entire paintwork leads to an increase in the duration of friction operation and a decrease in the intensity of wear of the coating as a whole.
A technological process for repair painting of the working surfaces of combine harvester headers is proposed, which involves the formation of a paintwork coating with increased wear resistance in areas subject to intensive wear by adding up to 34% of the plasticizer to the enamel by volume; gradual addition of a thinner to the enamel (before applying the second and subsequent layers) up to 60% of the enamel volume remaining after applying the first layer. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13899 |
Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|