DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15053

Название: Підвищення зносостійкості прецизійних деталей паливної апаратури дизельних двигунів автотракторної техніки
Другие названия: Increase of wear resistance of precision parts of fuel equipment of diesel engines of motor-tractor equipment
Авторы: Бржестовський, Є. О.
Brzhestovskyi, Ye.
Ключевые слова: дизельне паливо
diesel fuel
присадка
additive
розпилювач
atomizer
форсунка
nozzle
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Бржестовський Є. О. Підвищення зносостійкості прецизійних деталей паливної апаратури дизельних двигунів автотракторної техніки : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Дерев’янко Д. А. – Житомир, 2023. – 55 с.
Аннотация: В магістерській роботі для забезпечення працездатності прецизійних пар розпилювачів форсунок дизельних двигунів розроблено компонентний склад присадки та визначено концентрацію її в дизельному паливі. Вибір компонентів присадки ґрунтується на проведеному аналізі наукових робіт у сфері зношування деталей паливної системи дизельних ДВЗ. Як компоненти пропонованої протизношувальної присадки запропоновано талову і лляну олії. Співвідношення компонентів у пропонованій присадці ПТЛМ талова олія 55%: лляна олія 41%: поліалкілбензол 4%. Для оцінки зносостійкості деталей розпилювачів форсунок дизельних ДВЗ розроблено спосіб і пристрій, який дає змогу визначити гідравлічну густину прецизійних пар і кількість розпиленого палива розпилювачем за встановлений час на стенді КІ-921М відповідно до ДСТУ. Спосіб і пристрій до нього дає змогу порівняти фактичну витрату палива з номінальною та зробити висновок про працездатність розпилювача, його подальшу експлуатацію або заміну. Проведені експлуатаційні випробування дали змогу встановити, що , середнє напрацюванню розпилювачів, які працюють на дизельному паливі з присадкою ПТЛМ становить 1902 мото-годин, що на 481 мото-годин більше ніж при роботі на стандартному дизельному паливі.
In the master's thesis, the component composition of the additive was developed to ensure the performance of precision spray pairs of diesel engine injectors and its concentration in diesel fuel was determined. The choice of additive components is based on the analysis of scientific works in the field of wear of parts of the fuel system of diesel internal combustion engines. Tal and linseed oils are proposed as components of the proposed antiwear additive. The ratio of components in the proposed ПТЛМ additive is 55% tallow oil: 41% linseed oil: 4% polyalkylbenzene. To evaluate the wear resistance of diesel internal combustion engine injector nozzle parts, a method and device have been developed that allows determining the hydraulic density of precision vapors and the amount of fuel sprayed by the nozzle for a set time on the KI-921M stand in accordance with DSTU. The method and its apparatus make it possible to compare the actual fuel consumption with the nominal one and draw a conclusion about the sprayer's performance, its further operation or replacement. The conducted operational tests made it possible to establish that the average operating time of sprayers operating on diesel fuel with ПТЛМ additive is 1902 man-hours, which is 481 man-hours more than when operating on standard diesel fuel.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15053
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Brzhestovskyi_YeO_KR_208_2023.pdf2,2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет