Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16446
|
Название: | Оцінка технічного стану ЦПГ двигуна в експлуатації по тиску газів в картері |
Другие названия: | Evaluation of the technical condition of the engine's CPG in operation by the pressure of gases in the crankcase |
Авторы: | Мулярчук, В. О. Mulyarchuk, V. |
Ключевые слова: | двигун engine метод method діагностування diagnostics циліндро-поршнева група cylinder-piston group technical condition |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Мулярчук В. О. Оцінка технічного стану ЦПГ двигуна в експлуатації по тиску газів в картері : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Борак К. В. – Житомир, 2024. – 58 с. |
Аннотация: | В магістерській проведено аналіз відомих способів оцінювання технічного стану циліндро-поршневої групи двигуна на можливість їхнього використання для безперервного контролю в процесі експлуатації показав доцільність використання як діагностичного параметра витрати картерних газів.
Розроблена методика визначення об'єму картерного простору дає змогу визначати об'єм картера двигунів типу Д-243 з імовірністю 95% і похибкою ±1% за витрати повітря, що подається, з витратою не менше 40 л/хв.
Показано варіант модернізації системи вентиляції картера двигуна встановленням додаткового пристрою, що дає змогу діагностувати ЦПГ ДВЗ у процесі експлуатації за дослідженим методом, запропоновано два способи керування розробленим пристроєм і розроблено відповідні алгоритми керування, що дають змогу здійснювати оцінку технічного стану ЦПГ двигуна без відриву машини від експлуатації. The master's thesis analyzed the known methods of assessing the technical condition of the cylinder-piston group of the engine for the possibility of their use for continuous monitoring during operation and showed the feasibility of using crankcase gas flow as a diagnostic parameter.
The developed methodology for determining the volume of the crankcase space makes it possible to determine the crankcase volume of Д-243 engines with a probability of 95% and an error of ±1% at a flow rate of at least 40 l/min.
The paper shows a variant of modernization of the engine crankcase ventilation system by installing an additional device that allows diagnosing the internal combustion engine during operation using the investigated method, proposes two methods of controlling the developed device, and develops appropriate control algorithms that allow assessing the technical condition of the engine crankcase without interrupting the machine from operation. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16446 |
Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|