DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По тематике екологічний маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 18 из 18
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2017Використання інструментів екологічного маркетингу в аграрному секторі економікиБуднік, О. М.; Budnik, O.; Будник, О. Н.
2015Екологічний маркетингЗіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2022Екологічний маркетинг як інструмент управління розвитком лісогосподарських підприємствЮрчук, В. М.; Yurchuk, V.
2015Екологічний маркетинг: інструменти та особливості імплементаціїРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2016Концептуальні засади екологічного маркетингуРащенко, А. В.; Rashchenko, A.; Циганок, В. М.; Tsyganok, V.; Цыганок, В. Н.; Дорожкіна, К. В.; Dorozhkina, K.; Дорожкина, К. В.
2018Концепція екологічного маркетингу як механізм нівелювання негативних трансакційних екстерналіївВласенко, О. П.; Власенко, Е. П.; Vlasenko, O.
2016Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукціїВолкова, І. М.; Volkova, I.
2012Методические аспекты реализации товарной политики производителей экологически безопасной сельскохозяйственной продукцииРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2013Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництваРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2018Особливості мотивації екологічно орієнтованої поведінки споживачів органічної сільськогосподарської продукціїШкуратов, О. І.; Shkuratov, О.
2013Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництваРащенко, А. В.; Rashchenko, A.
2012Особливості формування попиту на сільськогосподарську продукцію в контексті ставлення споживачів до її якості та екологічної безпекиРащенко, А. В.; Raschenko, A.
2014Оцінка екологічності сільськогосподарської продукції в контексті реалізації товарної політики кооперативного підприємстваРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2018Проблеми та перспективи маркетингового управління органічним виробництвомДорожкіна, К. В.; Дорожкина, К. В.; Dorozhkina, K.
2017Роль менеджменту та маркетингу при запровадженні технологій захисту навколишнього середовищаЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2012Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствахРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2023Управління асортиментною політикою підприємства на засадах екологічного маркетингуФедорчук, С. В.; Fedorchuk, S.
2014Экологический маркетинг в сельском хозяйстве и его становление в условиях кооперацииРащенко, А. В.; Rashchenko, A.
Отображение результатов 1 до 18 из 18

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет