DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По тематике споживач

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 10 из 10
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2022Assessment of the impact of digital skills on the level of satisfaction with digital transformation processes in UkraineLigonenko, L.; Лігоненко, Л. О.; Antoniuk, L.; Антонюк, Л. Л.; Ilnytskyy, D.; Ільницький, Д. О.; Tsyrkun, O.; Циркун, О. І.
2016Виробництво органічної молочної продукції в умовах ТОВ «Органік Мілк»Денисюк, Л. М.; Denisyuk, L.; Ковальчук, І. В.; Kovalchuk, I.; Ковальчук, І. І.; Kovalchuk, I.; Гринь, О. А.; Grin, A.
2013Возможности общественных организаций по популяризации устойчивого потребленияЗуев, В. Н.; Зуева, Н. Н.
2023Комплексна стратегія маркетингу готельних послуг в умовах нестабільного ринкового середовищаЗінчук, В. Б.; Zinchuk, V.
2023Обгрунтування варіанту покращення можливостей ефективнішого використання систем ененергоспоживання в Поліському національному університетіКасьян, Д. А.; Kasyan, D.
2016Проблема визначення вартості бренду органічної продукції в контексті розвитку трудової теорії вартості брендуНігматова, Е. С.
2016Розвиток ринку органічних овочівЛутак, В. А.; Lutak, V.
2011Світовий досвід управління безпечністю молоко та м'ясопродуктівКовальчук, О. Д.; Kovalchuk, O.
2016Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейсСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2022Управління маркетинговими інструментами моніторингу профілю споживача на ринку B2CАтрощенко, А. Є.; Atroshchenko, A.
Отображение результатов 1 до 10 из 10

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет