DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По тематике e-commerce

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 11 из 11
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2021Brand promotion strategy in the internet services marketMalchyk, M.; Мальчик, М. В.; Popko, O.; Попко, О. В.; Martyniuk, O.; Мартинюк, О. В.; Adasiuk, I.; Адасюк, І. П.; Oplachko, I.; Оплачко, І. О.
2020The use of B2B and B2C e-commerce models as a tool of anti-crisis management of industrial enterprisesKis, H.; Кісь, Г. Р.; Кись, Г. Р.
2008Електронна комерція та бізнес-процесиЛапін, А. В.; Лапин, А. В.; Lapin, A.
2021Інформаційна система виробничо-торгівельної компаніїАнтоненко, О. О.; Antonenko, O.
2021Інформаційна система обліку товарообігу інтернет-магазину музичних інструментівФельдман, В. П.; Feldman, V.
2017Інфраструктурні особливості формування ринку овочів – електронна комерціяВишневська, О. М.; Vyshnevska, O.; Вишневская, О. Н.
2021Обґрунтування та реалізація маркетингової стратегії торговельного підприємстваМельник, М. М.; Melnyk, M.
2016Правове регулювання електронної комерції в УкраїніНімко, О. Б.; Nimko, O.; Нимко, О. Б.
2021Розвиток електронної комерції в сучасному бізнесіМельник, В. В.; Melnyk, V.
2023Розвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємствШилюк, Д. Ю.; Shyliuk, D.
2019Формування системи Інтернет-маркетингу вітчизняних компанійШвець, Д. С.; Shvets, D.
Отображение результатов 1 до 11 из 11

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет