DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Rashchenko, A.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 10 из 10
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2017Використання методу соціологічних досліджень при вивченні попиту на органічну продукцію вітчизняних сільськогосподарських товаровиробниківЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2015Екологічний маркетингЗіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2016Концептуальні засади екологічного маркетингуРащенко, А. В.; Rashchenko, A.; Циганок, В. М.; Tsyganok, V.; Цыганок, В. Н.; Дорожкіна, К. В.; Dorozhkina, K.; Дорожкина, К. В.
2018Міграція 137Сs в продукцію свинарства на радіоактивно забруднених територіях Овруцького району Житомирського ПоліссяБорщенко, В. В.; Borschenko, V.; Вербельчук, С. П.; Verbelchuk, S.; Рязанцев, О. В.; Riazantsev, O.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2015Мотиви купівлі органічної продукціїЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2013Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництваРащенко, А. В.; Rashchenko, A.
2017Роль кооперації у розвитку особистих селянських господарствЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2015Соціальний аналіз екологічних проблем: теоретичний аспектЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2017Теоретичні засади формування потреб населення в органічній сільськогосподарській продукціїРащенко, А. В.; Rashchenko, A.
2014Экологический маркетинг в сельском хозяйстве и его становление в условиях кооперацииРащенко, А. В.; Rashchenko, A.
Отображение результатов 1 до 10 из 10

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет