DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетингова стратегія

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 13 из 13
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2021Developing a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises, using the policy of «Goodvalley» as an examplePenkova, O.; Пенькова, О. Г.; Lementovska, V.; Лементовська, В. А.; Sokovnina, D.; Соковніна, Д. М.; Korman, I.; Корман, І. І.; Semenda, O.; Семенда, О. В.
2024Використання маркетингових технологій в системі менеджменту Медичного центру ТОВ «Клініка Зір»Мартиненко, Т. О.; Martynenko, T.
2024Забезпечення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Нова Надія»Рибалко, В. І.; Rybalko, V.
2025Маркетингова діяльність підприємстваЗіновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.; Буднік, О. М.; Budnik, O.; Ларіна, Я. С.; Larina, Ya.; Волкова, І. М.; Volkova, I.; Степаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Власенко, О. П.; Vlasenko, O.; Лавриненко, С. О.; Lavrynenko, S.; Циганок, В. М.; Tsyhanok, V.; Копитова, І. В.; Kopytova, I.; Швець, Т. В.; Shvets, T.; Лапін, А. В.; Lapin, A.; Николюк, О. М.; Nykolyuk, О.; Віленчук, О. М.; Vilenchuk, O.; Стойко, О. Я.; Stoiko, O.; Черевко, Г. В.; Cherevko, H.; Черевко, І. В.; Cherevko, I.; Зіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.; Тимошенко, М. М.; Tymoshenko, M.; Головач, К. С.; Holovach, K.
2022Маркетингова стратегія розвитку торговельних підприємствМасленнікова, В. С.; Maslennikova, V.
2021Обґрунтування та реалізація маркетингової стратегії торговельного підприємстваМельник, М. М.; Melnyk, M.
2023Організаційно економічне обґрунтування використання енергетичного маркетингу як засобу забезпечення ефективності діяльності АТ «Житомиробленерго»Барабаш, Д. С.; Barabash, D.
2025Особливості туроператорської діяльності в умовах воєнного стануБочковська, Д. С.; Bochkovska, D.
2024Технологія діяльності туристичного підприємства в процесі формування нового туру (на прикладі туристичної агенції «Патріот»)Николишин, І. Р.; Nykolyshyn, I.
2020Управління конкурентоспроможністю ТОВ «СМГ Лісомир»Кравчинська, Є. В.; Kravchynska, Ye.
2024Управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Ліктрави»Пшеничний, В. В.; Pshenychnyi, V.
2024Формування маркетингової стратегії антикризового управління в умовах «Ветеринарний центр «Vet House»Ратніков, М. Ю.; Ratnikov, M.
2024Формування маркетингової стратегії розвитку ТОВ «АГРОРЕСУРС-А»Сторожук, О. П.; Storozhuk, O.
Отображение результатов 1 до 13 из 13

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет