DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Stepanenko, N.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 20
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2021Антикризове управління у міжнародному бізнесі: стан, методи та міжнародний досвід в умовах пандеміїСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2013Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктівСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2012Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництваСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Микитюк, В. М.; Mykytyuk, V.
2013Кон’юнктура та перспективи світових аграрних ринківВолкова, І. М.; Volkova, І.; Варченко, О. М.; Varchenko, O.; Данкевич, В. Є.; Dankevych, V.; Зінчук, Т. О.; Zinсhuk, T.; Куцмус, Н. М.; Kutsmus, N.; Михайлова, Л. І.; Mikhailovа, L.; Романчук, О. М.; Romanchuk, O.; Скидан, О. В.; Skydan, O.; Cтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Усюк, Т. В.; Usyuk, T.
2011Концептуальні підходи до визначення сутності товарної політики аграрних підприємствСтепанеко, Н. І.; Stepanenko, N.
2017Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємствСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2012Маркетингова природа сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2019Маркетинговий аудит діяльності кооперативних підприємствСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2010Маркетингові дослідження як основа для формування товарної політики агросервісних підприємствСтепаненко, Н. І.; Степаненко, Н. И.; Stepanenko, N.
2018Маркетингові технології просування органічної продукціїСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2009Методичні засади розробки плану багаторівневого маркетингуСтепаненко, Н. І.; Степаненко, Н. И.; Stepanenko, N.; Степанчук, В. А.; Stepanchuk, V.
2011Основні напрями забезпечення системності диверсифікації діяльності підприємств аграрного сектораСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2009Особливості диверсифікації як стратегічної орієнтації підприємств аграрного сервісуСтепаненко, Н. І.; Степаненко, Н. И.; Stepanenko, N.
2012Особливості маркетингового супроводження підприємств галузі тваринництваСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Микитюк, В. М.; Mykytyuk, V.
2010Особливості товарної політики агросервісних підприємств в контексті імплементації стратегічних рішеньСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Степаненко, Н. И.
2010Особливості формування потреби сільгосптоваровиробників у агросервісних послугахСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Швець, Т. В.; Shvets, T.
2013Особливості формування товарної політики сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2016Стратегічна карта бізнесу органічного підприємства: маркетинговий кейсСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
2011Стратегічні засади формування та розвитку обслуговуючих підприємств Північно-Західного регіону УкраїниСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Степаненко, Н. И.; Скидан, О. В.; Skydan, O.; Швець, Т. В.; Shvets, T.; Швец, Т. В.; Ніценко, В. С.; Nicenko, V.; Ниценко, В. С.
2014Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингуСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.
Отображение результатов 1 до 20 из 20

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет