DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 66
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2022Development of a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises on the example of company policyDmytriiev, I.; Дмитрієв, І. А.; Levchenko, Ia.; Левченко, Я. С.; Prokopenko, M.; Прокопенко, М. В.; Beketov, Yu.; Бекетов, Ю. О.; Malikov, V.; Маліков, В. В.
2017Marketing as a tool for social and economic rural areas developmentTarasovych, L.; Тарасович, Л. В.; Tamuliene, V.; Тамулін, В.; Тамулин, В.
2017Marketing as an enterpreneurship philosophy and a component of inclusive development of rural areasTarasovych, L.; Тарасович, Л. В.
2019Modelling the complex of automation of company marketing activity in online communitiesPeleshchyshyn, O.; Пелещишин, О. П.; Molodetska, K.; Молодецька, К. В.; Solianyk, A.; Соляник, А. А.; Kravets, R.; Кравець, Р. Б.
2024SWOT-аналіз установ, які надають послуги мануальної терапії та лікувального масажуДзензелюк, Д. О.; Dzenzeliuk, D.; Король, Д. В.; Korol, D.; Пилипчук, П. П.; Pilipchuk, P.; Пантус, О. О.; Pantus, O.; Денисовець, А. П.; Denysovets, A.
2023Web-застосунок підтримки збутової діяльностіГрицюта, Р. А.; Hrytsiuta, R.
2023Використання маркетингових систем в ресторанному бізнесі як фактор забезпечення його конкурентоспроможностіСелюченко, М. О.; Selyuchenko, M.
2010Використання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловостіКравчук, І. А.; Кравчук, И. А.; Kravchuk, I.
2019Екологічне маркування – трендовий інструмент сучасного маркетингуВласенко, О. П.; Vlasenko, O.
2017Екологічний маркетинг в контексті підвищення ефективності органічного виробництваЛазаренко, В. І.; Lazarenko, V.
2004Емпіричні результати обстеження маркетингової діяльності малих переробних підприємствОвдіюк, О. М.; Ovdiyuk, O.; Овдиюк, Е. Н.
2024Ефективність стратегії міжнародного маркетингу підприємстваАлександров, О. А.; Aleksandrov, O.
2020Імплементація парадигми кооперативного маркетингу у фермерську активністьБуднік, О. М.; Budnik, O.; Будник, О. Н.
2010Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку м’яса птиціЦиганок, Ю. В.; Tsyganok, Yu.; Цыганок, Ю. В.
2017Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативахВласенко, О. П.; Vlasenko, О.
2017Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємствСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2017Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативахБуднік, О. М.; Budnik, O.
2025Маркетингова діяльність підприємстваЗіновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Тарасович, Л. В.; Tarasovych, L.; Буднік, О. М.; Budnik, O.; Ларіна, Я. С.; Larina, Ya.; Волкова, І. М.; Volkova, I.; Степаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Власенко, О. П.; Vlasenko, O.; Лавриненко, С. О.; Lavrynenko, S.; Циганок, В. М.; Tsyhanok, V.; Копитова, І. В.; Kopytova, I.; Швець, Т. В.; Shvets, T.; Лапін, А. В.; Lapin, A.; Николюк, О. М.; Nykolyuk, О.; Віленчук, О. М.; Vilenchuk, O.; Стойко, О. Я.; Stoiko, O.; Черевко, Г. В.; Cherevko, H.; Черевко, І. В.; Cherevko, I.; Зіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.; Тимошенко, М. М.; Tymoshenko, M.; Головач, К. С.; Holovach, K.
2012Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонуванняЄвчук, Л. А.
2025Маркетингова політика суб'єктів міжнародного бізнесу в умовах загострення глобальних викликівБеспрозванна, А. І.; Besprozvanna, A.
Отображение результатов 1 до 20 из 66
 дальше >

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет